niedziela, 30 grudnia 2012

Make-up sylwestrowy - propozycje.

Cześć dziewczyny.
Wczoraj pisałam o swoich pomysłach na kreacje Sylwestrowe natomiast dzisiaj trochę make-up'u. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam malować oczy, twarz co do ust jest różnie, bo nie potrafię utrzymać czerwonego koloru na ustach chociaż, że bardzo go lubię ale po prostu czuję się dziwnie jakby wszyscy patrzyli na mnie i myśleli różne rzeczy dlatego wybieram raczej Carmex lub pomarańczowy błyszczyk Bell, który pachnie winogronem a na ustach widać tylko lekki przebłysk koloru pomarańczowego. Jeżeli chodzi o oczy lubię kiedy są mocno zaznaczone, uwielbiam mieć ciemny cień na powiekach, czarne rzęsy i do tego podkreślenie kredką do oczu. Na moich policzkach zawsze ląduje róż, a jeżeli chodzi o fluid to go nie używam, a jeżeli już się to zdarzy to tylko kiedy nagle wyskoczy mi dioda na policzku, bo czoło i tak zakrywam grzywką. Jutro już Sylwek, a ja jeszcze nie pomyślałam nad tym co by tu zrobić z moimi oczami, które małe nie są. Jak zwykle pełna improwizacja.
Natomiast przeglądając Internet znalazłam kilka ciekawych Sylwestrowych makijaży dla tych dziewczyn, które są odważne i chcą błyszczeć i dla tych, które nie mają takiego zamiaru. Zapraszam ☻
Ten makijaż jest z jednej stron y subtelny i delikatny głównie przez usta, a z drugiej  strony jest ładny, błyszczący, kobiecy dzięki oczom. Myślę, że można trochę zmienić tą wersję po przez dodanie błyszczyku i delikatnie zaróżowionych policzków.
Natomiast bardzo błyszcząco wyglądać będziesz w takim makijażu. Ja osobiście wybrałabym inne paznokcie...

Jeżeli chcesz błyszczeć właśnie ten makijaż ci to zapewni. Mamy tu piękne kolory dodatkowo podkreślone niebieskim eye-linerem a wszystko zamknięte jest czarną kredką do oczu. Usta różowe również błyszczące. Myślę , że tu najbardziej przyda się makijaż wykonany na mokro, ponieważ cienie będą bardziej widoczne, nasycone i dłużej będą się trzymać. Wszystko jak najbardziej można dopełnić bronzerem w kolorze skóry i różem do policzków. Jednak z różem uważajcie, nakładajcie go stopniowo i dobierzcie odpowiedni odcień,bo inaczej będziecie wyglądać jak lalka z dawnych czasów.



a może czerń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz