piątek, 28 grudnia 2012

Pierwszy!

Cześć!
Pierwszy post jest zawsze trudny i jest problem - jakby tu zaciekawić czytelnika? Ja nie wiem czy uda mi się was przyciągnąć czy nie ale zawsze warto próbować! Z punktu widzenia niemodnej - nazwa wzięła się zupełnie spontanicznie, ot tak, kiedy leżałam sobie pod ciepłą kołdrą. Jestem niemodną dziewczyną, nie podążam za modą, nie szukam nowych trendów tylko kieruję się swoim gustem. Określonego stylu ubierania nie mam ale za to mam styl bycia - nigdy do końca nie ufam ludziom, jestem ostrożna, nieśmiała ale i asertywna potrafię mówić nie! Jestem w liceum na profilu dziennikarskim chociaż z dziennikarką mam tyle wspólnego co z Channel. Mam kochanego mężczyznę, który akceptuje wszystkie moje wady i toleruje to, że jestem mega wybuchową osobą! A wracając do trendów to lubię sobie pooglądać nowe kolekcje czy wystawy sklepowe ale mój mózg nie jest zaprojektowany w sposób "O! Zara! Muszę to mieć, przecież to ZARA!" tylko jeżeli coś jest ładne i w moim guście to mogę się na to skupić. Nie gardzę ubraniami z lumpeksów lub jak ktoś woli second handów, ponieważ nie lubię przepłacać za ubrania np. przesadą jak dla  mnie jest bluzka za 100 złotych... Jestem kompletnie niemodna i na tym blogu będę dzielić się z wami moimi przemyśleniami na temat trendów!

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Niemodna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz