sobota, 29 grudnia 2012

Sylwester tuż, tuż !



Cześć!
No tak Noc Sylwestrowa zbliża się wielkimi krokami, a ja kompletnie o niej zapomniałam... No ale cóż nie mam się czym martwić, bo tę noc spędzę w domu z lubym i znajomymi 400 km od domu ♥. A wy jak? Myślę, że największym dylematem dziewczyny jest to jak ma się ubrać, pomalować etc dlatego przedstawię wam moje typy. Jeżeli chodzi o sukienki to lubię je średnio ale jak trzeba to trzeba!

Pierwsze propozycje kiedy macie bardzo poważne plany tj. jakiś klub, domówka etc.

Srebro. Co kto lubi. Ja nie przepadam ale w tym wydaniu czemu nie! Najbardziej podobają mi się buty ale to nic nowego bo buty to moja obsesja!

 top H&M ok. 59 zł; różowa torebka Kapp Ahl 59,90 zł; różowe buty H&M ok. 99,90 zł; cekinowe legginsy H&M ok. 69 zł.
W zestawie: złoty top H&M ok. 119 zł; torebka H&M ok. 59,90 zł; białe sandałki Bronx 239 zł(butyk.pl); szorty H&M ok. 109 zł. - MÓJ FAWORYT.

Klasyka w nowej odsłonie na Sylwestra (FOTO)


A jeżeli jesteście w domu czy ze znajomymi proponuję :
Klasyka w nowej odsłonie na Sylwestra (FOTO)


A dla naszego lubego : 


A ci, którzy jeszcze nie mają planów - nie przejmujcie się! Polsat i TVP organizują Sylwester. :)

NIEMODNA

1 komentarz: